Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirmodem.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286
تعمیرات مودم مبین نت | تعمیر مودم ایرانسل | تعمیر مودم جیبی | تعمیرمودم وایرلس تعمیرات کارت شبکه

تعمیرات کارت شبکه

تعمیرات کارت شبکه

تعمیرات تخصصی کارتهای شبکه

کارت شبکه یکی از ادوات سخت افزاری در سیستم های رایانه ای است که در شبکه های کامپیوتری جهت اتصال کامپیوتر به شبکه مورد استفاده قرار میکیرد که نوع اینترنال ( درون قطعات ) و دیگری اکسترنال ( بیرون از باکس) کامپیوترها نصب و راه اندازی میشود.

این قطعه یکی از مهمترین قطعات در کامپیو.ترها است از این روی که تمامی کارهای کامپیوتری الان و همه کارها با استفاده از نرم افزارها و تحت شبکه صورت میگیرد.با استفاده از کارت شبکه دو کامپیوتر می توانند باهم ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات بپردازند و به این ترتیب اطلاعات و داده های خود را به اشتراک گذارند.اگر بخواهیم عملکرد کارت شبکه را به تفکیک بیان کنیم باید با دسته بندی زیر پیش برویم.

۱ – تبدیل داده ها :

اطلاعات و داده های بر روی bus یا همان گذرگاه کامپیوتر ها به صورت موازی حرکت می کنند و نحوه ی حرکتشان به صورت سریال است.بخش ارسال و دریافت کارت شبکه یا ترانسیور آن این داده ها را از حالت موازی به سریال و برعکس تبدیل می کند.

۲– یک آدرس سخت افزاری ویژه و منحصر به فرد :تعمیرات کارت شبکه

آدرس سخت افزاری و یا همان مک آدرس در درون تراشه ای که اطلاعات عملکردی کارت شبکه قرار دارد(bios) ذخیره شده است و این آدرس یک زیر لایه از لایه Data Link محسوب میگردد و مدل مرجع osi می باشد.آدرس سخت افزاری روی کارت شبکه  یک آدرس ویژه را برای هر کدام از کامپیوترهای موجود در داخل شبکه مشخص می کند.

قراردادهایی نظیر tcp/ip از یک سیستم آدرس دهی منطقی یعنی آدرس ip استفاده می کند.در چنین مواقعی قبل از دریافت اطلاعات و داده ها توسط رایانه باید آدرس منطقی به آدرس سخت افزاری تبدیل شود.برای همین منظور در زمان انتخاب و خرید یک کارت شبکه باید تمامی معیارهای خود را در نظر بگیرید تا در زمان استفاده – راه اندازی و پیکر بندی دچار اشکال نشوید.

مشکلاتی که برای یک کارت شبکه ممکن است پیش بیاید متفاوت می باشد و خرابی های این نوع از قطعات دقیقا ۵۰ درصد مربوط بخش ROM (نرم افزار) و ۵۰ درصد باقی مربوط به سخت افزار و مشکلات چیپ می باشد که در زمان عیب یابی می توان به این که مشکل از کجاست پی برد.از علایم خرابی کارت شبکه در یک کامپیوتر عدم اجرای درست درایور و یا قطع و وصل شدن های مکرر در حالی که در شبکه کامپیوترهای مجاور مشکلی نیست و یا عدم اتصال به شبکه و قطع ناگهانی از اینترنت می توان اشاره کرد.

در مرکز تعمیرات مودم عیب یابی کارت شبکه به صورت دقیق و با استفاده از ابزارهای حرفه ای مخصوص شبکه صورت میگیرد و در صورت ممکن مشکلات برطرف خواهد شد و بعد از تست به دست مشتری خواهد رسید.

می توانید در صورت نیاز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس » تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-خ جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱


Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirmodem.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286