Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirmodem.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286
تعمیرات مودم مبین نت | تعمیر مودم ایرانسل | تعمیر مودم جیبی | تعمیرمودم وایرلس تعمیرات مودم Ethernet

تعمیرات مودم Ethernet

مودم

تعمیر مودم ethernet

این روزها در کشور عزیزمان ما شاهد راه اندازی اپراتورهای مختلفی هستیم که سرویس های اینترنتی خوب و پر سرعتی را ارائه می دهند.هر کاربری با توجه به نیاز خود بسته مورد نظر خود را خریداری میکند و از آن استفاده می نماید.

می دانید که برای اتصال به اینترنت از دستگاه های رابطی به نام مودم استفاده میشود و این وسیله ارتباط شبکه میان کامپیوتر و اینترنت را برقرار میسازد.خیلی از کاربران به تجهیزات شبکه وارد نبوده و حتی آشنایی بسیارکمی با این نوع ابزارها دارند و به همین دلیل در خرید مودم مناسب برای خود دچار سردرگمی میشوند و در بسیاری مواقع هم مودمی که تهیه می کنند اصلا در  راستای نیازشان نبود و برای آن ها یا کم و یا زیاد است و از خرید خود ناراضی می مانند.چنین کاربرانی همیهش سعی می کنند اطلاعات خوبی حداقل برای رفع نیاز خود از افراد متخصص و یا اینترنت جویا می شوند و خب به این طریق می توانند به اطلاعات مفیدی در این رابطه دست یابد.

البته این موضوع را فراموش نکنید که اگر در اینترنت به دنبال مطالب مورد نظر باشید قطعا اطلاعات بیشتری را کسب خواهید کرد زیرا افراد متخصص در دنیای فیزیکی به دلیل محدودیت زمانی نمی توانند پاسخ گوی شما باشند ولی همین افراد اطلاعات و دانش خود در زمینه کاریشان را در دنیای مجازی به اشتراک گذاشته اند.

خب بعد از این مقدمه میرویم به سراغ مبحث اصلی : در اینجا نوع Ethernet را بررسی می کنیم

خب اگر بخواهیم از نوع Ethernet استفاده نماییم می توانیم در مسافت های طولانی کابلی از آن بهره ببریم.مثلا یک کابل تکی توانایی پوشش دادن حداقل یک واحد یا به عبارتی توانایی پوشش ۱۰۰ متر را دارد که افت کیفیت قابل ملاحضه ای دیده نمی شود.این نوع سیستم بر عکس مودم های usb که برای راه اندازی در سیستم عامل های ویندوز نیاز به درایور های سخت افزاری دارند، به هیچ گونه نرم افزار راه اندازی نیازمند نبوده و به راحتی توسط سیستم شناخته می شوند.

سرعت بارگذاری و اتصال اینترنت در این مودم ها بسیار بیشتر است و حتی در مسافت صولانی کابل دچار افت چشمگیری نخواهد شد و در بارگیری اطلاعات ( دانلود) به خوبی سرعت را حفظ می کنند.

در کل اگر قصد خرید مودم بودن دردسر را دارید و همچنین کراهای شما با اینترنت فقط کارهای عادی و روزمره است می توانید بسته های مخابراتی ADSL را انتخاب و از مودم های Ethernet استفاده نموده و سیستم مارد را با کابل به آن وصل کنید به این گونه شاهد سرعت راضی کننده و خوبی را در اتصال اینترنت خود شاهد خواهی بود.

تلفن تماس با مرکز تعمیرات مودم ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-خ جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳

۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱


Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirmodem.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286