Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirmodem.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286
تعمیرات مودم مبین نت | تعمیر مودم ایرانسل | تعمیر مودم جیبی | تعمیرمودم وایرلس تعمیرات مودم ADSL

تعمیرات مودم ADSL

تعمیرات مودم ADSL

آشنایی با سرویس اینترنت پر سرعت ADSl

اینترنت در دنیای امروز و در جوامع بشری جایگاه بسیار مهم و ویژه ای دارد به گونه ای که حتی انتشار دانش در سراسر جهان نیز متکی به اینترنت است.خیلی ها معتقدندکه بدون اینترنت جهان کوچک به نظر میرسد و واقعا هم همین طور است زیرا بدون وجود یک شبکه جامع و کامل مانند اینتر نت شما نخواهید توانست با همه جا در ارتباط باشید و خب فقط تا جایی می توانید کسترش یابید که می توانید به صورت فیزیکی به ان جا بروید و دقیقا به همین دلیل است که خیلی از انسان ها در جهان وجود دارند که به دلیل دوری و دسترسی نداشتن به وسایل ارتباطی مانند انسان های ۱۰۰ سال پیش زندگی میکنند و کمی توجه به این موضوع خود گویای مهم بودن اینترنت است. شما با استفاده از اینترنت نه تنها مسائل زمین بلکه حتی از جهان هستی هم خبر خواهید داشت و دارید.تعمیرات مودم ADSL

ولی خب همین که به اینترنت با سرعت قابل قبول و خوبی متصل باشید آن هم به صورت دائمی خود نیازمند وجود ابزارهای مختلف و ارتباط شبکه است.شرکت های مختلفی در جهان و در کشور های مختلف به ارائه سروس اینترنت پرداخته اند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند ولی چیزی که یک کاربر نیازمند آن است سرعت بالا – اتصال بدون قطع شدن های متوالی و یک اتال پایدار همراه با هزینه ای مناسب است.

در ایران ما شاهد اینترنتی ضعیفی بودیم و هوز هم هستیم ولی به مدد شرکت های خوبی که در ایران برپا شده اند و همین طور کوشش شرکت مخابرات این مشکل در حال برطرف شدن است و روز به روز بر کیفیت اتصال اینترنت و سرعت آن افزوده می شود.

استفاده از سرویس اتصال اینترنت ADSL نیز یکی از راه های بسیار مناسب برای ارتباط  اتصال سریع اینترنت بوده که کاربران و افراد قادر خواهند بود با استفاده از یک خط تلفن – یک کامپیوتر و یک مودم ASDL بدون اشغال کردن خط تلفن خود به گشت و گذار در اینترنت بپردازد و از آن استفاده نماید، آن هم به صورت دائم.

به عبارتی دیگر با استفاده از ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line امکان استفاده دو منظوره از یک خط امکان پذیر است یعنی می توانید هم به مکالمه با استفاده از تلفن بپردازید و هم از اینتر نت استفاده نمایید.

اگر بخواهیم اساس کار کرد این فناوری را بگوییم باید این طور گفت که مبنای استفاده از فضای خالی سیم های مسی خطوط تلفن است.می توان این گونه تصور کرد که سیم تلفن را مانندلوله ای تصور کرد که هنگام استفاده فقط برای مکالمه صوتی فقط قسمت کمی از آن مورد استفاده قرار میگیرد و به این ترتیب می توان از فضای خالی باقی مانده که زیاد هم هست برای انقتال داده ها مانند همین اینترنت استفاده کرد.

خوبی این گونه از سرویس اینترنت این است ک نیازی به استفاده از تجهیزات پیشرفته و پیچیده ی شبکه ندارد و یک مودم ADSL – یک اسپیلیتر و یک کامپیوتر معمولی کافی میباشد.

در برخی اوقات دارندگان این سرویس اینترنت ها با کندی های عجیب و بی مورد – قطع و  وصلی و از این قبیل مشکلات مواجه می شوند که همیشه دلیلش خرابی و کندی خصوط تلفن و اینترنت نیست و بارها با بررسی متوجه شده ایم که خودم مورد استفاده بر اثر خرابی – ناسازگاری و مشکلات مختلف باعث به وجود آمدن این ایرادات شده است که در مرکز تعمیرات مودم این مشکلات مودم های ADSL به خوبی شناسایی برطرف می گردد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-خ جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱


Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/tamirkar/tamirmodem.ir/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286